Benvenuti à i nostri siti web!

Funzioni di risparmiu energeticu di a macchina di pelletizazione di plastica

U risparmiu d'energia in a macchina di pelletizazione di plastica pò esse divisu in duie parti: una hè a parte di putenza, una hè a parte di riscaldamentu.

Power parte di u risparmiu d'energia: a maiò parte di l'usu di inverter, u risparmiu d'energia salvendu u cunsumu d'energia restante di u mutore, per esempiu, a putenza attuale di u mutore hè 50Hz, è avete bisognu solu 30Hz in a produzzione hè abbastanza per pruduce quelli chì u cunsumu d'energia eccessivu hè persu, l'inverter hè di cambià a putenza di u mutore per ottene l'effettu di risparmiu d'energia.

Riscaldamentu parte di u risparmiu d'energia: a parte di u riscaldamentu di u risparmiu d'energia hè soprattuttu utilizata per u risparmiu d'energia di u riscaldatore elettromagneticu, u tassu di risparmiu d'energia hè di circa 30% -70% di u vechju circhiu di resistenza.

1. In cunfrontu cù u riscaldamentu di resistenza, i riscaldatori d'induzione anu una strata extra d'insulazione, è a rata d'utilizazione di l'energia di calore aumenta.

2. In cunfrontu cù u riscaldamentu di resistenza, i riscaldatori elettromagnetichi agiscenu direttamente nantu à u riscaldamentu di u tubu materiale, riducendu a perdita di calore di trasferimentu di calore.

3. In cunfrontu cù u riscaldamentu di resistenza, a velocità di riscaldamentu di u riscaldatore elettromagneticu hè più di un quartu più veloce, riducendu u tempu di riscaldamentu.

4. In cunfrontu cù a resistenza di riscaldamentu, a vitezza di u riscaldamentu elettromagneticu, l'efficienza di a produzzione hè aumentata, perchè u mutore in un statu saturatu, per quessa, si riduce, alta putenza bassu dumanda causata da a perdita di energia elettrica.

U sopra quattru punti sò u riscaldatore elettromagneticu, perchè pò esse in u plastica pelletizing machine à risparmià energia sin'à 30% -70% di u mutivu.

Caratteristiche:
1. apparenza bella è eleganti di granulatore di riciclamentu di plastica, currispundenza di culore è pittura secondu i bisogni di i clienti.
2. Facennu piena usu di high pressure attritu sistema di riscaldamentu senza interruzzione, pruduzzioni di riscaldamentu autumàticu, evitendu riscaldamentu cuntinuu, risparmiu electricità è energia.
3. autumàticu da crushing materia prima, pulizia, alimentazione à fà pellets.
4. Adopting split sistemu di distribuzione di putenza autumàticu à assicurà funziunamentu sicuru è nurmali di u mutore.
5. U canna viti hè fatta di impurtati d'alta forza è azzaru strutturale di carbone di alta qualità, chì hè durable.


Tempu di Postu: Feb-17-2023